Последни новини
Home / Законът / Омбудсманът: Мобилните оператори да не спират достъпа до услугите си заради неплатени сметки

Омбудсманът: Мобилните оператори да не спират достъпа до услугите си заради неплатени сметки

Defakto.bg

Омбудсманът Диана Ковачева препоръча на трите мобилни оператора у нас да не спират достъпа на граждани до мобилни и стационарни услуги по време на извънредното положение. Повод за препоръката са жалби на абонати, че при забавено плащане, дори с един ден, достъпът им до мобилни услуги е спрян.

„В ситуация като настоящата мобилната комуникация е връзката ни с роднини, със спешните служби и е част от работата ни. Без нея социалната изолация е труднопреодолима“, пише омбудсманът до мобилните оператори, изтъквайки, че много институции и голяма част от бизнеса са преминали на дистанционна работа, а учениците и студентите – на дистанционно обучение.

Ковачева обръща внимание, че в момента голяма част от гражданите са с драстично намалени доходи и без работа и е редно да бъде проявена социална чувствителност и разбиране към проблемите на клиентите, изпаднали във временно финансово затруднение.

В заключение омбудсманът сочи примери с  удължените срокове за плащане на ток и вода, изразявайки надежда, че тази практика ще важи с пълна сила и за телефонните и интернет услугите, предвид тяхната специфика и важност.

Препоръката тук

 

About De Fakto

Проверете също

Съдийската колегия предлага на 30 септември да тръгне процедурата за избор на председател на ВКС

Съдийската колегия на Висшия съдебен съвет предлага вариант на времеви график за провеждане на процедура …

Съдии с апел към изборните си членове във ВСС – напуснете проваления съдебен съвет

Решаващото действие за прекратяване на мандата на ВСС  е съдиите, избрани от съдии в него …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.