Последни новини
Home / Законът / Омбудсманът: Мобилните оператори да не спират достъпа до услугите си заради неплатени сметки

Омбудсманът: Мобилните оператори да не спират достъпа до услугите си заради неплатени сметки

Defakto.bg

Омбудсманът Диана Ковачева препоръча на трите мобилни оператора у нас да не спират достъпа на граждани до мобилни и стационарни услуги по време на извънредното положение. Повод за препоръката са жалби на абонати, че при забавено плащане, дори с един ден, достъпът им до мобилни услуги е спрян.

„В ситуация като настоящата мобилната комуникация е връзката ни с роднини, със спешните служби и е част от работата ни. Без нея социалната изолация е труднопреодолима“, пише омбудсманът до мобилните оператори, изтъквайки, че много институции и голяма част от бизнеса са преминали на дистанционна работа, а учениците и студентите – на дистанционно обучение.

Ковачева обръща внимание, че в момента голяма част от гражданите са с драстично намалени доходи и без работа и е редно да бъде проявена социална чувствителност и разбиране към проблемите на клиентите, изпаднали във временно финансово затруднение.

В заключение омбудсманът сочи примери с  удължените срокове за плащане на ток и вода, изразявайки надежда, че тази практика ще важи с пълна сила и за телефонните и интернет услугите, предвид тяхната специфика и важност.

Препоръката тук

 

About De Fakto

Проверете също

Валя Ахчиева с гневна жалба до ВСС заради укривания казус за “бебето в килия на летище” – София

  Административен съд София-град се присъедини към институциите, които крият истината по случая  “Бебе в …

За честта на пагона: “Сега“ няма да публикува политическа реклама за предстоящите избори

  ТЕОДОРА ПЕЕВА, главен редактор   Преди избори не само се лъже най-много, но и най-лесно. …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.